Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Menu


Strona Główna

Opis Gry

Frakcje

Postacie

Rasy

Klasy

Świat Gry

Instancje

Raidy

Pomocne Strony

Inne

Klasy


Warrior-Wojownicy są bardzo mocną klasą, z możliwością tankowania lub DPS-owania. Talenty Ochrony Wojownika zawierają wiele talentów w celu poprawy ich wytrzymałości i generują złość w potworami. Wojownicy Ochrony są jedną z głównych klas tankowania gry.

Warlock-Czarnoksiężnicy są mistrzami demonicznej sztuki. Odziany w demonicznym stylu tkaniny, świetnie używają klątw,podpaleń cienistych kul, mogą przywoływać demony, aby pomogły im w walce. Czarnoksiężnicy, są doskonałymi czarownikami, a także we wspieraniu kolegów sojuszników, wzywając innych graczy, lub za pomocą magii mogą odpwaić rytuał wyczarowania kamieni nasyconych duszą przeciwnika aby się uzdrowić.

Shaman-Szamani mistrzowie żywiołów i magi natury, mogą doprowadzić większość potencjalnych uspawnień każdej grupy, w formie totemów. Szaman może wezwać jednego totem każdego elementu - ziemi, ognia, powietrza i wody - które znajdują się u szamana stóp i zapewniają wzmocnienia komukolwiek ze strony shamana lub raidu w zasięgu. Niektóre totemy szamana, zwłaszcza te, pożaru, mogą również uszkodzić przeciwnika. Trickiem do gry wszelkiego rodzaju szamana jest wiedza o totemach do oddania, w jakich okolicznościach do maksymalizacji obrażeń i przetrwania.

Rouge-Łotrzykowie są pokryci skórą, klasa ta jest w stanie zadać dużą ilość uszkodzeń swoim wrogm atakując bardzo szybko. Są mistrzami skradania się i zabójstwa, będąc niewidocznymi dla wroga i uderzając z cieni, a następnie uciekając z walki w mgnieniu oka.

Priest-Kapłani są powszechnie uważani za standarową klaśe uzdrawiającą. Mają dwie specyfikacje, które mogą być używane do leczenia dość skutecznie.

Paladin-Paladyni wspomagają swoich sojuszników świętymi aurami i błogosławieństwami by chronić ich od krzywdy i zwiększenie ich uprawnie. Nosząc ciężkie zbroje, potrafią przeżyć najsilniejsze uderzenia w walce i jednocześnie leczyć zranionych sojuszników czy wskrzeszając zabitych. W walce, posługując się masywnymi dwuręczną bronią, ogłuszają swych nieprzyjaciół, niszczenie nieumarłych i demonów, i ocenić ich wrogów z zemstą. Paladyn to defensywna klasa, przeznaczony przede wszystkim by przeżyć dłużej niż jego przeciwników.

Mage-Magowie władają żywiołami: ogień, mróz, i magia, aby zniszczyć lub zneutralizować wrogów. Są klasy, które wyróżnia się odziany w zadawaniu masowych obrażeń z daleka, rzucania magicznych pocisków w jednym celu, zniszczenia lub pada w dół na swoich wrogów w szerokim zakresie działania. Magowie mogą także zwiększać magiczne umiejętności sojuszników, by wezwać jedzenie i picie, aby przywrócić ich przyjaciół, a nawet podróży na całym świecie w jednej chwili przez magiczne portale do dalekich krajów.

Hunter-Łowcy są bardzo unikalną klasą w World of Warcraft. Są oni wyłącznie niemagiczną klasą, walka z łuków i pistoletów. Myśliwi mają wiele różnych rodzajów strzałów i trucizn, które mogą być wykorzystane do osłabienia wroga, i są w stanie robić pułapki zadawające obrażenia lub w inny sposób wolny / obezwładniania wroga.

Druid-Druidzi są gniazdem wszystkich branż, klasa ta jest w stanie wykonać wszystkie role i jako takie mają jeden z najbardziej zróżnicowanych stylów gry. druid może działać jako uzdrowiciela, DPS, tank, z wykorzystaniem różnych form zwierzęcych. Jako druid, jest w stanie nauczyć się nowych, zaawansowanych form, które może rzucać, zmieniać się w różnych stworzeń dostosowane do ich ról.

Death Knight-Ryczerze Śmierci są pierwszą klasą bohaterską, startują z 55lv, aby mieć rycerza śmierci trzeba mieć postać na 55lv przynajmniej. Rycerz Śmierci jest wspaniałym DPS i Tankiem, czerpie moc z run, podczas walki może przyzwać miniona oraz uleczyć się kosztem życie przeciwnika.

Copyright © Dominik Szczepański 2011