Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Menu


Strona Główna

Opis Gry

Frakcje

Postacie

Rasy

Klasy

Świat Gry

Instancje

Raidy

Pomocne Strony

Inne

Rasy


Przymierze


Human-(Ludzie) są najbardziej zaludnioną i najmłodszą rasą w Azeroth. Sprytni i pomysłowi, ludzie mają naturalny talent do przetrwania i sukcesu za wszelką cenę. Ze względu na ich liczbę i ognistej pasji, ludzie de facto stają się liderami Sojuszu. Siedziba władz ludzi znajduje się w potężnym mieście Stormwind City.

Night Elves-(Nocne Elfy) są starożytną i tajemniczą rasą. Mieszkali w Kalimdorze przez tysiące lat, nieznani i nieodkryci przez rasy Wschodnich królestw, pielęgnóją Drzewo Świaa Nordrassil. Gdyż wielkie drzewo zostało poświęcone na celu powstrzymania przed Płonącym Legionem przed wydarzeniami z World of Warcraft, nocne elfy sadzą tam nowe drzewa i mają tam swój dom. Niestety, istnieją oznaki, że drzewo nie może być tak zdrowe, jak się wydaje... Stolicą nocnych elfów jest Darnassus, znajdujący się w gałęziach wewnątrz drzewa.

Dwarf-(Krasnoludy) to harda rasa, pochodząca z Khaz Modan z Wchodnich Królestw. Są oni trudnymi umysłami i trudnymi sercami ludzi, używani zarówno w siarczystym mrozie gór i piekących żarów kuźni. Większość rzemieślików Azeroth jest właśnie krasnoludami. Mają dom w rodowej siedzibie Ironforge.

Gnome-(Gnomy) są w swoistą rasą mającą obsesje na punkcie gadżetów i technologii.Orgunalnie pochodzą z wielkiego miasta New Tinkertown, który został zniszczony. Próbując ocaliś swą rasę gnomy mieszkają z krasnoludami w Ironforge, spiskując by odbić miasto przodków.

Draenei- to wyznawcy Naaru i czciciele Świętego Światła. Orginalnie pochodzą z dalekiego świata z Argus, uciekli z planety orków Draenoru, aż wreście trafili do Azeroth, uzyskali pomoc w walce z Płonącym Legionem i przyłączyli się do Przymierza. (Zostały wprowadzone w dodatku Burning Crusade. Draenei mają siedzibe ich mocy w ruinach wielkiego statku Exodaru.

Worgens-(Wilkołaki) są przeklęci, ludzie z Gilneas którzy zostali poszkodowani starożytną klątwą druida, powodując ich przekształcenie w mordercze pół-wilki pół-ludzi. Po wielu próbach na rozwijanie leczenia, zakażonym ludzion Gilneas udało się utrzymać ich umysł i świadomość i zostały zaprzysiężone do Sojusze do walki z zagrożeniem jakie zgotowali im Nieumarli na ich ziemi. Wilkołaki dzielą swą stolice z niezakażonymi ludzmi Gilneas.

Horda


Orcs-(Orkowie) byli pierwotnie rasą szlachetnych dzikusów, przebywających na świecie Draenor. Niestety, Płonący Legion skorzystał z nich, próbując podbić Azeroth-zakażeni krwią Mannorotha Niszczyciela, oszaleli i zwrócili się zarówno na Draenei i mieszkańców Azeoth. Po przegraniu drugiej wojny, byli odcięci od zgubnego wpływu Mannorotha i zaczeli wracać do swoich szamańskich korzeni. Teraz pod wodzą swojego nowego Wodza, orkowie są pominięci domu dla siebie w Azeoth. Orkowie mieszkają teraz w wielkim mieście Orgrimmaże.

Trolls-(Trolle) chociaż istnieje wiele różnych plemion trolli rozrzuconych po całym Azeoth, tylko Plemię Mrocznej Włóczni przysięgło lojalność wobec Hordy. Trolle początkowo mieszkali w Broken Isles, ale były przegnani przez nagi i murloków. Orkowie prowadzeni przez Thralla, ochronieni od pewnej destrukcji i zaproponował im amnestie wśród Hordy. W zamian plemię Mrocznej Włóczni przysięgło lojalność wodza orków. Trolle mieszkają w Orgrimmar.

Taureni-są rasą z głebokich szamańskich korzeni. Są dumnymi, potężnymi, wieloletnimi mieszkańcami Kalimdoru. Mają one głęboką i trwałą miłość do przyrody, a większość z nich czci bóstwa znane jako Matka Ziemia. Taureni są w swoim rodzaju, ludzmi duchownymi, ale przerażający kiedy przekraczana jest ta granica. Taureni zbudowali sobie wielkie miasto znane jako Thunder Bluff.

Undead-(Nieumarli) kiedy plagi nieumarłych przeszła przez Azeoth, przekształciła wiele członków Sojusz do nieumarłych. Gdy połączone siły orków, eflów, trolli, krasnoludów i ludzi zaczeli walczyć, siły Króla Lisza zaczeły słabnąć. Niewielka frakcja ludzi, znani jako zapomniani, uwolniła się z pod kontrli Króla Lisza. Teraz wolni od więzów niewoli, jak również uciążliwi emocjonalnie połoczeni z ludzmi, Nieumarli znaleźli nowy dom z Hordy. Nieumarli mieszkają w Undercity, pod ruinami dawnego miasta ludzi Lordaeronu.

Blood Elf-(Krwawe Elfy) są dumną, wynisłą rasą, a pod koniec członkami Hordy. Stanowią oni frakcje byłch wysokich elfów, oddzieleni od reszty społeczeństa elfów. Krwawe elfy są w pełni zależne od magii, tak potrzebują jej mocy, że cierpią oni straszne katusze, jeżeli to miało być zabrane. Krwawe Elfy zostały wprowadzone w rozszerzeniu Burning Crusade. Domem krwawych elfów jest Silvermoon City.

Goblin-(Gobliny) po seri katastofalnych wydarzeń w Lost Isles, zdrada jednego z własnych książąt handlu i otwartej wrogości ze strony członków Sojuszu, gobliny z Bilgewater Cartel zdecydowały się, że ich stosunki z Hordą nie mogą być dalej neutralne. Przez orków, gobliny zostały wprowadzone do Hordy, stając się 6 rasą podążającą władzy Wodza Hordy. Ponieważ miasto goblinów Undermine (Kezan) poniosło nieodwracajlną szkode, gobliny technicznie nie mają już własnej stolicy.

Copyright © Dominik Szczepański 2011